Torsdag :D

Hej,Idag så vakna jag hos mormor och morfar. Efter när vi fixat ordning oss så drog vi till stan för vi skulle fråga lite frågor i Big travel (resebutik) för vi ska åka till Egypten nästa sommar med dom. Sen så åkte vi hem och vänta på att mamma skulle komma och hämta mig och Elias så hon kom vid fyra tiden.Då åkte vi och handla mat,Igår så hade vi backat mockarutor och kola kakor också så det tog vi med oss hem det blev ganska mycket faktiskt men det är så gott:D Sen när vi kom hem från handlingen så gick jag ut lite snabbt med william(min kanin)Och nyss så åt jag hemmagjorda köttbullar,gräddsås och potatis.Och imorrn blir det Halloween fest i finspång med några stycken som mamma och stefan(hennes kille) känner dom har ju barn också så vi ska sova där men ska försöka lägga ut lite bilder på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0