Fredag !!

Heeeejj skit bra dag idag :) först kom mamma och hämta mig och elias sen drog vi till hageby centrum och fika och jag fick en jeans skjorta,ett par svarta genomskinliga tight och ett svart linne :)och min lillebror två spel och en mössa,efter det så drog vi hem då var klockan typ fem ,sen kom mammas kille hem han lämnade sina barn på disco ,hampus och linn heter dom och när han kom hem fick jag en så här liten förpackning från maxfactor men kajal,naglack och kajal och en chokladkaka vintervit skit god är den.Och imorrn ska jag och elias klippa oss jag vet hur jag vill ha det:) men läggeer kanske ut nån bild på det jag fått på bloggen om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0