oNsDaG

onsdag idag då,det har vart ganska kul dag.Först kom jag till skolan och då plugga jag till provet vi skulle ha sista lektionen.lektionen efter jag pluggat var det street jazz en danslärare från danscenter kom dit.sen var det lunch efter lunchen var det zumba fast det var inte så kul och nyss har jag ätit macka och tee :) sen när mamma slutat åker vi förbi mc och ska köpa en mcflurry med daim älskar dom verkligen!! Jag längtar till helgen också för på lördag ska vi till pappa som vi inte brukar sen kommer massa släkt så ska vi äta gott och köra julklappsleken och på söndag ska jag till bodaborg med cirkusen :) (en liten rolig bild fick det bli )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0