Min fördelsedag :D

Hej!! Idag har ju jag fyllt år :) det har vart en riktigt lyckad dag :) Först så vaknade jag av att min pappa och bror kom in och väckte mig på morgonen då fick jag en present från en julkalender som vi har och där var det en bok så man kunde baka och jag älskar och baka,Av pappa och susie på morgonen fick jag naglack och läppglans:) Efter det såg jag en film på tv som hette jack frost jag och min bror såg den.Vid halv elva typ kom mamma och stefan och hämta mig och elias och vi åktet till mormor och morfar där så fikade vi och jag öppnade mer paket då fick jag en tröja ett par gråa tights och ett svart linne :) och sen så fick jag den sak jag önskade mig mest av allt det var en systemkamera:D jag blev verkligen skit glad :D
sen så fick jag en väska till kameran och ett minneskort på 4 gb :) vid 1 typ så skjutsa mamma och stefan mig och elias  till pappa igen han var inte hemma  då .För han skulle fixa några saker, så länge ladda jag batteriet till kameran ,Men sen kom han typ hem vid halv tre eller nåt efter det tog jag bara lugnt hade lite kul med kameran och så vid typ fyra halv fem kom sussie då öppna jag mer presenter från pappa och sussie då fick jag en datastol,och sen block och så:)Men längtar till imorrn också för då är julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0