JUldagen

Juldagen,Hej ska berätta lite om igår och sådär :) Det började med at vi vaknade upp min pappa åkte och hämta min sysster somhade kommit från stockholm natten innan,Så han hämta henne hos sin mamma vid halv tio på morgonen när hon kom så åt vifrukost gröt och skinkmacka och lite sånt :) efter det vid 20 över tio typ så så öppna vi paketen som vi hade fått av erikaoch hon öppnade sina som hon hade fått av oss jag fick: en svart skinn väska med frans,Ett halsband från guldfynd(födelsedagspresent)och sen vet inte vad man ska säga men typ skinn armband:) Efter vi öppnat dom paketen så vid elva åkte jag,erika,elias,pappa och sussie till min farmor och farafar där så fika vi och så fick vi pengar för att jag hade fyllt år fick jag 400 av dom
och för att det var jul fick jag 300 så alltså 700 samanlagt.Efter det kom vi hem till typ två då hade sussies barn kommittill oss från sin pappa det var josefine,daniel och christoffer.Klockan tre såg vi på kalle anka hahah men det får
man ju inte glömma.Efter det vid typ fyra så åt vi god julmat :) efter maten så öppnade vi paketen,Jag fick påslakan och örngott
sen så fick jag en vaniljparfym och sen 200 kronor och sen lite sånt, efter det så spelade alla plump sen Klockan nio såg vi en bra film, tomten är far till alla barnen älskar den filmen. ja efter det så vet jag inte jag tror vi prata lite och sådär.Men imorn ska jag och elias fira jul hos mormor och morfar :) kanske lägger in lite bilder snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0