Hejsan

hej,Igår vid fem kom emma hit vi hade lite kul och tog lite foton och sjöng singstar och litee sådär :)Och sen så bakade jag drömmar innan hon kom men vid nio så åkte hon hem men hennes lillebror erik min lillebrors bästa kompis sov över,lite komplicerat va? men aja skit i det. men idag blir det bara att ta et lugnt kanske åka in till maxi eller nåt.Men imorrn  kommer stefan(min mammas kille) barn och då kanse bara kanske vi ska åka och bowla och på fredag det nyår :D här kommer lite bilder som jag har tagit igår :

emma underst och sen jag över :P
och sen min kanin :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken sötnos till kanin du har!

2010-12-29 @ 15:50:45
URL: http://pappersprinsessan.blogg.se/
Postat av: amelia

tack :)

2010-12-30 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0